הנשים של זנדיגי: רבקה דודי (29) "אני לא בנויה להסתיר כי אני בוחרת לעשות את מה שאני עושה"

הנשים של זנדיגי: רבקה דודי (29) "אני לא בנויה להסתיר כי אני בוחרת לעשות את מה שאני עושה"
החיים לא בנויים להסתיר – הם בנויים להחצין. אנחנו לא מתביישות להראות מי אנחנו, מה אנחנו עושות, איך אנחנו בוחרות את הדרך. וזנדיגי? הוא בדיוק כל מה שצריך כדי שתראו גם את מה שעשינו וגם את איך שעשינו את זה. כי אנחנו לא עושות חצי דברים – אם כבר, אז בסטייל, בחדות ובדייקנות.
אלון ואשרי, שיכלו לבחור להיות כל מה שהם רוצים, בחרו להיות כל מה שהם באמת: שני יצורים יצירתיים, חריפים, שלא מסתפקים במה שקיים. הם יודעים איך לגרום לכל תיק להיות לא סתם פריט אופנה, אלא סיפור של קווים, של איכות, של אופי. תיקים עם נשמה, כל תיק הוא כמו אצבעות על פסנתר, כל תפר הוא הרמוניה מדויקת.
מה שהכי יפה פה, זה שאין זיוף – אין הסתרה. הכל ככה, חשוף, ברור. התיקים של זנדיגי עשויים פה, בישראל, בעבודת יד, כמו שצריך.
בן אדם לא יכול להיות אמיתי אם הוא לא עשה את הדרך עד הסוף, ככה תיק לא יכול להיות תיק אם הוא לא עבר דרך של ביצוע מושלם.
וזה לא נגמר בזה. התיקים האלה הם טבעוניים – ובלי להתפדח על זה בכלל. כי אנחנו לא חושבות שאופנה צריכה להתפשר על מה שחשוב. עשויים מחומרים שמכבדים את הסביבה ואת החיים, והם לא מבקשים רשות להיראות מהמם, הם פשוט ככה. הם לא נבנים ממותרות, הם נבנים מהגיון – ויודעים איך לשמור על עצמם לאורך זמן.
אה, ואם יש משהו שמאוד ברור לנו זה שלא מדובר בכמה ימים של עבודה פה. מדובר בשנים. אחריות על כל תיק – כי כמו שמישהי לא תיתן לך את הלב שלה מבלי להיות בטוחה בזה, ככה גם אנחנו לא נותנות לך תיק בלי שנשקול אותו מכל כיוון. זה לא רק תיק, זה חלק מהחיים שלך.
ובסופו של יום, כל מה שצריך להסתכל עליו הוא – אם אתה כבר עובר על כל החיים שלך בידיים שלך, אז למה שלא תעשה את זה עם תיק שיגיד עליך בדיוק מה אתה? לא מעוניינים ב"נראה טוב" – רוצים "מרגיש נכון".
אז ככה זה בזנדיגי – לא מתפשרות, לא שותקות, לא נעמדות אחורה.

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published
image00001_4.jpg
מה זה זנדיגי

קצת עלינו


ב2014- הקמנו את "זנדיגי", מותג אופנה המתמחה בעיצוב טקסטיל ובשיטות ייצור ייחודיות. "זנדיגי" היא מילה מהשפה הפרסית, המתארת את החיים כהוויה - אוסף החוויות, האנשים, המחשבות, התנועות והרגעים המרכיבים את הפאזל של חיינו - וזהו מקור ההשראה עבורנו. דרך המותג אנחנו מבטאים את הזנדיגי שלנו, ומתרגמים רגש ומחשבה לקו, צורה וחומר. כמו למשל התיק הראשון שלנו והמזוהה ביותר עם המותג, הזיפק, שגזרתו מתוכננת כך שתנצל 100% מהחומר ומתקשרת עם המחשבה האוניברסלית לשמור על הסביבה ולממש את הפוטנציאל עד תום.

ומשם גם שמו - Z - PACK

כל תיק שתתפגשו כאן נולד מתוך קונספט או מחשבה עיצובית המושפעת מאידאה או רגש ולא מתוך אובייקט פיזי