הנשים של זנדיגי: אילור ארבל (30) מה זה להיות במקום הנכון?

כתבה על זנדיגי, מותג התיקים של אלון ואשרי מעצבי הטקסטיל התל אביבים שמסבירה למה פשוט עובד להם
מה זה להיות "במקום הנכון"? זה להיות שם כשאתה לא רק חלק מהסיפור – אתה הסיפור. וזה בדיוק מה שזה כשאני אוחזת בתיק זנדיגי. אלון ואשרי לא בנו את המותג הזה כדי שתהיה לך "עוד אופציה", הם בנו את זה כדי שתהיה לך הבחירה הכי אמיתית, הכי חדה, הכי כזאת שלא תוכל להפסיק להסתכל עליה.
הם מבינים משהו מאוד חשוב: העולם לא מצפה ממך להיות "נחמדה". הוא מצפה ממך להיות מושלמת. לא מושלמת בקטע של דימוי, אלא מושלמת בזה שיש לך עקרונות, עמוד שדרה, משהו שלא תוותרי עליו. זנדיגי זה לא תיק, זה טייטל.
הם לא משחקים בכאילו. כל תיק נבנה כאן, בישראל, בעבודת יד, עם כל הפוקוס שבעולם. הם לא מוותרים על שום דבר – לא על איכות, לא על עיצוב, ולא על שום פרט קטן. וזה בדיוק למה כל תיק כזה נראה כמו יצירת אומנות שבסופו של דבר גם עובד בשבילך. הוא לא רק יפה – הוא גם נותן לך להרגיש בול כמו שאת צריכה להרגיש. חדה. מבוקרת. לא מתנצלת.
והכי חשוב – הם לא שוכחים מה זה חשוב באמת. לא נוגעים בעור, הכל טבעוני. לא כי זה טרנד – כי זה פשוט לא צריך להיות אחרת. מי אמר שלוקסוס לא יכול להיות עם נשמה?
עכשיו, בואי נדבר על אחריות. כן, תיק זנדיגי לא מגיע עם שום מסע פרסום מיותר. הוא פשוט אומר לך "אני פה לנצח", וכשאתה מקבל כזה תיק, את מבינה שאין חפיף. אם התיק הזה לא ישרוד איתך – אז את לא תקבלי את מה שאת צריכה. והם יודעים את זה. הם שמים את זה מולך, כי הם לא מעדיפים את המילים היפות על המעשים היפים - כמובן שיש יוצא מהכלל ואם תתאכזרי אליו ולא תשמרי עליו הוא יהפוך לאקס ברגע.
אני לא אומרת שתיק זנדיגי הוא כל החיים שלך. אבל הוא בהחלט חלק מהם. הוא חבר שלך, תמיד. בעבודה, בכיף, בכל מקום. הוא שם כשאת רוצה שהעולם יראה אותך כמו שאת, בדיוק כמו שאת – חדה, ברורה, עם קול חזק.
החיים קצרים מדי ללבוש משהו שאינו את. והבנות שמבינות את זה, כבר בוחרות זנדיגי.


0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published
image00001_4.jpg
מה זה זנדיגי

קצת עלינו


ב2014- הקמנו את "זנדיגי", מותג אופנה המתמחה בעיצוב טקסטיל ובשיטות ייצור ייחודיות. "זנדיגי" היא מילה מהשפה הפרסית, המתארת את החיים כהוויה - אוסף החוויות, האנשים, המחשבות, התנועות והרגעים המרכיבים את הפאזל של חיינו - וזהו מקור ההשראה עבורנו. דרך המותג אנחנו מבטאים את הזנדיגי שלנו, ומתרגמים רגש ומחשבה לקו, צורה וחומר. כמו למשל התיק הראשון שלנו והמזוהה ביותר עם המותג, הזיפק, שגזרתו מתוכננת כך שתנצל 100% מהחומר ומתקשרת עם המחשבה האוניברסלית לשמור על הסביבה ולממש את הפוטנציאל עד תום.

ומשם גם שמו - Z - PACK

כל תיק שתתפגשו כאן נולד מתוך קונספט או מחשבה עיצובית המושפעת מאידאה או רגש ולא מתוך אובייקט פיזי