"הנשים של זנדיגי: איריס גטה (30) זה לא רק תיק "המפגש נגע בי יותר מכל מותג אופנה

"הנשים של זנדיגי: איריס גטה (30) זה לא רק תיק "המפגש נגע בי יותר מכל מותג אופנה
לפני כמה שנים , מצאתי את עצמי משוטטת באווירת שופינג של שישי בצהריים בדיזנגוף סנטר. חיפשתי משהו יפה לפנק את עצמי, ואז במקרה ראיתי חנות קטנה שהקרינה משהו שונה – תיקים יפים, עיצוב מיוחד, אנרגיה שונה לגמרי. משהו משך אותי פנימה כמו מגנט – זו הייתה חנות התיקים של זנדיגי.
נכנסתי, ובאותו רגע, התחושה הייתה כאילו נכנסתי לעולם חדש. האווירה הייתה חמימה, והתיקים נדירים אבל זה לא רק זה. אשרי, מעצב המותג, קיבל את פניי בצורה הכי אישית שיכולה להיות. זה לא היה סתם מפגש בין לקוחה למוכר בחנות – הייתה שם שיחה שהלכה והתפתחה, והרגשתי שהיא נגעה בי במקומות הרבה יותר עמוקים משיחה על אופנה. דיברנו על החיים, על בחירות, על יצירתיות ועל הדרך שבה כל אחד מאיתנו מבטא את עצמו בעולם. זו הייתה אחת מאותן שיחות שמרגישות כאילו הן מתנהלות בין חברים ותיקים, ולא בין סתם מישהי שנכנסת לחנות בפעם הראשונה.
בסוף המפגש המיוחד הזה, יצאתי מהחנות עם תיק רוקסי קרם, תוצר קלאסי של זנדיגי – תיק שממש מתאים לטעם ולסגנון שלי, עד היום יש לי אותו כי הוא שילוב מושלם בין עיצוב עדין, נקי ופרקטי. אבל הרבה יותר מזה, יצאתי עם תחושת חיבור עמוקה יותר לעצמי. והשיחה איתו עשתה לי להרגיש שהוא לא רק מכר לי תיק חדש, הוא אמר דברים שחיברו אותי לרגשות שלי. הרגשתי יותר קרובה לעצמי..
מכאן הסיפור שלי עם זנדיגי או בכלל עם אושרי ואלון ממש לא הסתיים. בדיעבד הוא רק התחיל. . אחרי זמן מה ראיתי בסטורי של זנדיגי את אלון, השותף שלו למותג, מספר על הרוקסי ועל איך הם חשבו לעצב את התיק. הם פשוט הזמינו את הקהל להציץ אל מאחורי הקלעים של התהליכים היצירתיים שלהם. ממש אהבתי את זה ומשהו בסטורי הזה תפס אותי – בדיוק כמו שהיה לי בפעם הראשונה שראיתי את החנות. כתבתי להם בדי אמ, ואלון, במפתיע, הציע לי להצטלם לקמפיין שבועות של המותג.
הייתה לי חוויה מדהימה! הרגשתי כמו דוגמנית לרגע – אבל זה היה יותר כמו יום כיף עם חברים בתל אביב. צחקנו, שוחחנו, דיברנו על אופנה ועל החיים. כל מה שקרה שם היה כל כך טבעי ואמיתי. זוהי בדיוק התחושה שזנדיגי מדגישה בכל חוויה שהם יוצרים – החל מהתיקים, דרך המפגש האנושי ועד לקמפיינים שלהם.
מאז אותו יום אני חלק מהמשפחה הזו. זנדיגי בשבילי הוא לא רק מותג – הוא בית. המקום שבו אופנה פוגשת רגש, שבו יצירתיות פוגשת נפש. אני כל כך שמחה שנפל בחלקי לקחת חלק בסיפור שלהם, וכמו שאני תמיד מספרת לחברות שלי – כשאתם קונים תיק בזנדיגי, אתם קונים הרבה יותר מאביזר אופנה. אתם קונים חוויה, תחושת חיבור, חלק ממשהו גדול ומיוחד יותר. ואני שמחה להרגיש את זה ולדעת שאני חלק מזה. 

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published
image00001_4.jpg
מה זה זנדיגי

קצת עלינו


ב2014- הקמנו את "זנדיגי", מותג אופנה המתמחה בעיצוב טקסטיל ובשיטות ייצור ייחודיות. "זנדיגי" היא מילה מהשפה הפרסית, המתארת את החיים כהוויה - אוסף החוויות, האנשים, המחשבות, התנועות והרגעים המרכיבים את הפאזל של חיינו - וזהו מקור ההשראה עבורנו. דרך המותג אנחנו מבטאים את הזנדיגי שלנו, ומתרגמים רגש ומחשבה לקו, צורה וחומר. כמו למשל התיק הראשון שלנו והמזוהה ביותר עם המותג, הזיפק, שגזרתו מתוכננת כך שתנצל 100% מהחומר ומתקשרת עם המחשבה האוניברסלית לשמור על הסביבה ולממש את הפוטנציאל עד תום.

ומשם גם שמו - Z - PACK

כל תיק שתתפגשו כאן נולד מתוך קונספט או מחשבה עיצובית המושפעת מאידאה או רגש ולא מתוך אובייקט פיזי