הנשים של זנדיגי: שי ווינר (28) בין סיפור חיים לאומנות

הנשים של זנדיגי: שי ווינר (28) בין סיפור חיים לאומנות
  זה תמיד כיף לפרגן לחברים שלך אבל כשאשרי שאל אותי אם בא לי לכתוב על החוויה שלי עם זנדיגי ישר התרגשתי - כי תכלס, זה הרבה יותר "מותג תיקים".
 אני שי, גרה במילאנו ולומדת במרכז העיצוב העולמי - מרנגוני, איטליה. נולדתי ונשמתי אופנה מהרגע הראשון, והאמת? אני לא רואה את עצמי עושה שום דבר אחר. פגשתי את אלון ואשרי כשהם פתחו את הדוכן הראשון שלהם בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר, איפה שהייתה האווירה הכי תל-אביבית שיש.
אלון ואשרי הפכו למשפחה בשבילי -החיבור בינינו היה מיידי זה כמו לפגוש חברים שאיבדת בדרך. הגעתי לבוטיק כדי לרכוש תיק ופגשתי שני מעצבים שמבינים אסתטיקה, טקסטיל, ויודעים איך לקחת רעיון ולהפוך אותו לתיק (ולא רק! אבל כי כשאושרי יתבשל מספיק כולנו נהנה מכל הדברים האחרים שהוא עושה) עם נשמה. זנדיגי זה המותג הזה שכולנו חולמים עליו ורוצים להיות חלק ממנו, הוא נולד מהאהבה שלהם ליצירה ולפרקטיות – שני ערכים שאני מעריכה ואוהבת.
הקולקציות שלהם מתחלפות כל הזמן, והבדים שהם מעצבים הופכים כל תיק ליחיד ומיוחד. התיקים שלהם לא נולדו במפעלים גדולים, אלא בעבודת יד של אנשים שאוהבים את מה שהם עושים. השימוש בטקסטיל ישראלי, בעיצובים שמחברים בין טרנדים לאומנות, נותן תחושה שכל תיק מביא איתו סיפור כי זנדיגי הוא לא סתם מותג תיקים. זה מותג שמחבר בין סיפור חיים ואומנות. כל תיק שנוצר שם נושא בתוכו את החיים, את המחשבה, ואת הדיוק של שני אנשים שמבינים מה זה ליצור משהו משמעותי. משהו שלא רק נראה טוב או יפה או טרנדי, אני פשוט מרגישה נכון כשאני נכנסת לתצוגות אופנה או אירועים עם התיקים שלהם כי האלכס שלי או הרוקסי שלי הוא לא רק תיק קטן לשאת את הדברים שאני צריכה או תיק שמתאים לי ללוקהתיק הוא גם אמצעי או משהו כזה שעוזר לי להביע את עצמי
מיותר לציין שיש לי את כל התיקים שלהם והם מלאים בפונקציונליות ובסטייל מושלם – בין אם מדובר בעיצוב קלאסי עם טוויסט מפתיע או במשהו חדשני שגורם לך לעצור ולחשוב. וזה מה שאני אוהבת. בעיניי, זנדיגי הוא לא רק מותג – זה קטע של חיבור, של תשוקה לאמנות, של להיות חלק ממשהו שהוא הרבה יותר גדול מרק אופנה. כל מי שקנתה תיק של זנדיגי מבינה בדיוק על מה אני מדברת – זה תיק שגדל יחד איתך, מחזיק איתו את כל מה שחשוב בחיים.
הקמפיינים שאני עושה איתם הם הרבה מעבר לצילומים. הם מראים את הקשר שלנו, איך כולנו גדלנו יחד ואני נהנית להצטלם להרגיש את החלק שלי בהתפתחות שלהם כולל הקמפיין האחרון שצילמנו יחד במילאנו – אני לגמרי גאה להיות חלק מהמסע הזה.
 זנדיגי משדרים עוצמה, ייחודיות, וקשר אנושי חם, וזה מה שחיבר אותי וממשיך להדביק אותי אליהם
 
 

0 comments

Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published
image00001_4.jpg
מה זה זנדיגי

קצת עלינו


ב2014- הקמנו את "זנדיגי", מותג אופנה המתמחה בעיצוב טקסטיל ובשיטות ייצור ייחודיות. "זנדיגי" היא מילה מהשפה הפרסית, המתארת את החיים כהוויה - אוסף החוויות, האנשים, המחשבות, התנועות והרגעים המרכיבים את הפאזל של חיינו - וזהו מקור ההשראה עבורנו. דרך המותג אנחנו מבטאים את הזנדיגי שלנו, ומתרגמים רגש ומחשבה לקו, צורה וחומר. כמו למשל התיק הראשון שלנו והמזוהה ביותר עם המותג, הזיפק, שגזרתו מתוכננת כך שתנצל 100% מהחומר ומתקשרת עם המחשבה האוניברסלית לשמור על הסביבה ולממש את הפוטנציאל עד תום.

ומשם גם שמו - Z - PACK

כל תיק שתתפגשו כאן נולד מתוך קונספט או מחשבה עיצובית המושפעת מאידאה או רגש ולא מתוך אובייקט פיזי